Politica de retur

În situaţia în care nu sunteţi pe deplin mulţumiţi de performanţele sau caracteristicile produsului achiziţionat de la MicroGrid, îl puteţi returna în termen de 14 zile calendaristice conform regulilor de retur de mai jos.

Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la Dvs., inclusiv costurile livrării produselor către Dvs., cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate.
În cazul în care produsele sunt conform descrierii/prezentării dar alegeți să le returnați, costurile de retur vor fi suportate de Dvs.

Unele produse au o politică de retur specifică, conform condițiilor de mai jos.

Dreptul de retragere

Cumpărătorul are dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanţă (aferent comandării de produse în afara spaţiilor comerciale, cum ar fi de pe site-ul microgrid.ro), în termen de 14 zile calendaristice, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără penalităţi, prin formularea unei cereri de retragere şi trimiterea acesteia (1) prin poştă, cu confirmare de primire, la sediul MicroGrid din Strada Tineretului, Nr.13, Bloc 3, Etaj 7, Ap. 123, Sat Dudu, Com. Chiajna, Judeţ Ilfov, România sau (2) prin e-mail la contact@microgrid.ro

Termenul de 14 zile calendaristice se calculează de la data la care produsele au fost recepţionate de către Cumpărător.

Dreptul de retragere nu se aplică în cazul persoanelor juridice.

Eligibilitatea produselor pentru retur

Produsele care se returnează trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Produsele de tip comandă specială (cum ar fi: produse aduse la comandă/precomandate) nu pot fi returnate.

Cablurile și firele pot fi returnate doar dacă sunt în starea inițială: continue (nu au fost tăiate), nemufate.

Mufe, conectori, papuci și alte produse consumabile nu pot fi returnate decât dacă acestea nu au fost sertizate/conectate/lipite/etc.

Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) împreună cu toate documentele și accesoriile cu care a fost livrat produsul.

Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.

Dacă ați cumpărat mai multe produse de același fel și vreți să le returnați pe toate, asigurați-vă că doar unul a fost desigilat. Returul celorlaltor produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Dacă ați cumpărat un kit de produse trebuie să returnați toate produsele care fac parte din acel kit, exceptand cazurile in care se stabileste punctual altceva.

Cumpărătorul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionarii produselor.

Iniţierea returului

Pentru retur, Cumărătorul trebuie să formuleze și să trimită către Microgrid o cerere de retragere care să conțină: numele, prenumele și adresa completă; o adresă de e-mail sau un număr de telefon pentru contact; numărul comenzii și/sau numărul facturii aferente comenzii; modalitatea dorită pentru returul banilor (dacă este cazul) și lista produselor pe care dorește să le returneze. Cererea de retragere trebuie trimisă către Microgrid în maxim 14 zile calendaristice de la data când Cumărătorul a intrat în posesia produselor, în caz contrar cererea nu mai poate fi luată în considerare.

Exemple de cerere de retragere: în format PDF sau DOCX.

Returnarea produselor

Dacă produsele nu sunt conform descrieri acestora, costul de retur va fi suportat de Microgrid. În acest caz, înainte de trimiterea produselor, Cumpărătorul trebuie să ia legătura cu Microgrid pentru a stabili cum se va efectua transportul (curier, direct sau prin parteneri). Dacă Cumpărătorul trimite returul printr-o altă modalitate decât cea agreată în prealabil cu Microgrid, costul de retur va fi suportat de Cumpărător.

Dacă produsele sunt conform descrieri acestora dar totusi Cumpărătorul dorește returnarea acestora, returul produselor se poate face prin orice serviciu de curierat rapid având selectată opțiunea de verificare a coletului la primire. Retururile trimise fără optiunea de verificare nu vor fi acceptate. În acest caz, costul de retur va fi suportat de Cumpărător, retururile trimise cu plata la destinație nu vor fi acceptate.

Cumpărătorul are obligația de a asigura ambalarea corespunzătoare a coletelor ce vor fi returnate pentru a se evita deteriorarea produselor în timpul transportului. Dacă un produs sau colet a fost deteriorat în timpul transportului se va refuza primirea acestuia și se va completa un proces verbal în acest sens.

În cazul în care produsele care fac obiectul returului nu sunt returnate (intră în posesia MicroGrid) in maxim 14 de zile calendaristice de la data primirii cererii de retragere, MicroGrid își rezervă dreptul să considere cererea de retragere din contractul la distanță ca fiind nulă.

Returnarea banilor către Cumpărător

Pentru produsele cumpărate, eligibile pentru retur, în funcţie de opţiunea Dvs., puteţi alege un alt produs sau rambursarea sumei plătite pentru respectivul produs. În cazul înlocuirii produsului cu un altul de o valoare mai mare, veţi plăti diferenţa, respectiv dacă valoarea este mai mică, veţi primi o rambursare parţială până la valoarea produsului înlocuitor.

Sumele care trebuie returnate către Cumpărător vor fi returnate în maximum 14 zile calendaristice.
Totusi, rambursarea poate fi amânată până la maxim 3 zile lucrătoare de la data la care primim înapoi produsele iar acestea sunt în aceeaşi stare estetică şi de funcţionare cum au fost transmise iniţial către client.

Dacă ați primit un discount general pentru o comandă, comandă din care returnați doar anumite produse, din suma aferentă produselor care fac obiectul returului se va scădea integral valoarea discount-ului general primit la comandă.

Variante de retur a banilor:

  • În contul specificat în cererea de retur, caz în care contul bancar trebuie să fie deschis pe numele Cumpărătorului. Cumpărătorul are obligația de a se asigura că datele contului care sunt trimise in cererea de retur sunt corecte și valide.
  • Pe card, dacă plata s-a făcut online.
  • În numerar, daca plata s-a făcut în numerar la sediul/punctul de lucru MicroGrid. În acest caz suma maximă care poate fi returnată în numerar este de 5.000 RON, orice diferență poate fi returnată doar într-un cont bancar.
  • Prin poștă (e-mandat), dacă plata comenzii s-a facut ramburs. În acest caz valoarea maximă per tranzacție este de 1.500 RON.
  • Prin curier (plată ramburs la returul produselor), dacă plata comenzii s-a facut ramburs. Această variantă nu este disponibilă la retururi care conțin echipamente electronice (cum ar fi: invertoare, chargere - întrucât acestea trebuie testate). În acest caz suma maximă care poate fi returnată (plătită către curier) este de 5.000 RON, orice diferență poate fi returnată doar într-un cont bancar.

Pentru ale informaţii legate de returul produselor aveţi posibilitatea transmiterii unei solicitări pe adresa de e-mail: contact@microgrid.ro